Torsdag

Ja då var det torsdag, och jag mår inte bra idag kan jag lova.
Har haft huvudvärk i tre dagar nu, och inte nog med det började det göra fruktansvärt ont i mitt öra i natt när jag skulle lägga mig, och när jag vakna idag så hade jag fortfarande huvudvärk, feber och sån fruktansvärd värk i kroppen. Ah, har inte gjort ett skit idag, jag orkar verkligen ingenting!
Älskling var och hämtade sitt pass förut, och även H&M paketet som låg och väntade på hemköp ;)
2/4 paket är nu uthämtade, jag förstår inte varför H&M ändrar beställningarna själva, eftersom att de brukar vara olika leveranstider på kläderna så tog jag så att jag skulle få allt i ett paket, men icke.
Så sista beställningen innehåller endast en jumpsuit.. jaja !
Älsklingen min gör sin kalops, den är alldeles strax klar och gud så mumsigt det ska bli! Det finns nog inget godare än kalops.
Ne nu ska jag gosa ner mig i soffan och vänta på maten.
Lite av de som kom idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu