blixt & åska

Jag får så fruktansvärt ont i lederna när det är väderomslag, kanske dags att besöka doktorn ?
Ne men jag har länge anat något när det gäller lederna men har inte riktigt orkat ta tag i det.
När jag får ont i lederna så strömmar det liksom ut i skelettet , och då går det absolut inte ens att röra sig
och det enda som hjälper då det är om man kramar åt på stället där det gör ont, för då försvinner smärtan men återkommer lika fort när man släpper. :/ Jaja.
Det var ju soligt och fint tidigare idag, dock kände jag på mig att det skulle bli dåligt väder, började frysa en massa och ( fick ont i lederna) .
Vissa har kollat ganska så konstigt på mig när jag har sagt att jag får ont i lederna vid väderomslag, "som om man kunde det? " Haha.  men japp så äre
Så ni kan ju alltid fråga mig om vädret kommer hålla i sig då ni kanske anar att det ska bli åska (skämt åsido) :)
.
Mina fina rosor har även hållt sig väldigt fina sedan morsdag . .
.

Kommentarer
Postat av: Linda

du har inte reumatism? det har ju jag och jag blir MYCKET sämre när det är väderomslag eller väldigt kallt ute även om jag har ont jämt så märks det tydligt som sagt.

Tycket du ska ta o kolla upp det, finns ju inte så där jättemycket att göra åt det mer än träning , en vissmedicin , kortisonsprutor och cellgiftbehandling. har dock inte blivit bättre av nått men du kanske blir om du nu lider av detta! :) reumatism avdelningen är flyttade till uddevalla sjukhus så du vet vart du ska vända dig. lycka till!

kramar från oss

2011-06-17 @ 08:46:32
URL: http://melly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu