Brrr

Idag har vi haft en hemmadag , jag har varit frusen hela dagen och inte orkat något.
Druckit en massa kaffe och bara suttit i soffan, jag är helt slut i kroppen.
Skulle behöva ta tag i hemmet idag igen, inte så värst med städandet men det hänger tvätt på tvättstället som behöver vikas och läggas in i garderobena men jag orkar verkligen inte. Får ta tag i det senare när barnen sover.
Här ska vi myspysa med cevap lite senare, och när flickorna har somnat ska jag slänga mig i soffan med täcke och rubbet och se på veronica mars, ända tills jag somnar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu