BVC läk+ vacc.

Idag har vi varit på BVC med lilla Nicole.
Eftersom att hon är så aktiv och springer runt så trodde jag att hon inte skulle gått upp så mycket, men där hade jag fel. Lilla sessan hade gått upp från 9530g till 10140g, inte dåligt :).
Vuxit på längden hade hon också gjort, 73cm var hon sist och nu var hon 76,5cm.
Idag fick hon även vacc. , och jag var jätte nervös inför det, Vill ju inte att mina älskade barn ska ha ont. <3
Hon skrek en gång sedan var det inget mer med det, lite tuffare än syrran sin.
Hon ska egentligen inte tillbaka förrens hon är 18 månader nu, men ska tillbaka igen den 22 augusti för en undersökning, pga att ögonmottagningen i Uddevalla skicka remiss. (Även fast inget är fel på henne).
Det påpekade läkarn väldigt tydligt, då hon är en frisk tjej, och inte några som helst avikelser någonstans.
Då är det ju bara det att dagen innan 22 augusti åker D och jag till Turkiet, men jag sa att jag skulle kolla runt lite om någon är villig att ta henne till BVC den dagen. (Eftersom att det inte är ofta den läkaren är där).
Det ska allt lösas på något sätt :)
Lilla kurvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu