Ett år har gått fort

Om fyra dagar, den 16 Juni, blir vår minsting redan ett år.
Ett helt år har snart gått, och det känns som hon har funnits hos oss i bara någon månad fast ändå i en evighet.
Hon har utvecklats något enormt under detta året. Från att ha en födelsevikt på 2700gram och en längd på 45cm till att vara mammas sokkis på ca 10 kg och en längd över 73cm :) .
Hon kunde sitta själv vid 5 månader, så trodde hon skulle bli en liten segis men där hade jag så fel, bara någon månad efter det började hon krypa, och vid 9 månader gick hon helt själv :)
Hon har fått 8 tänder och vill gärna bita mamma , hon har även tagit efter sin syster och börjar mer och mer bli ett litet busfrö. Min underbara Nicole <3
.
Jag satt här igår på morgonen och tittade på mina fina flickor.
Dom stod här på golvet och kramades och jag blir så rörd när jag ser dom vara så snälla emot varandra, syskonkärlek på hög nivå :)
Mina barn, som jag är så stolta över, ni är mitt liv!
Här är en bild på Bella från förra sommarn, då Nicole var nyfödd. Gud, så liten hon var då.

Kommentarer
Postat av: Marie, Mamma till William & Linus ♥

Fina flikkor :)

2011-06-12 @ 13:03:43
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Jen

Oj redan, grattis till henne :)

2011-06-16 @ 12:55:32
URL: http://jennicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu