Ett tredje barn - nya trenden ?

Förut så visade Sambon mig (bilden nedan) ..
Han: Tredje barnet, nya trenden! Med ett litet smile.
Jag: Så du menar med andra ord att du vill ha en till?
Han: Tss... ne !!
Efter en liten stund...
Han: Om du kan lyfta hanteln som står i sovrummet 5 gånger så kan vi skaffa en till!
Jag: Så du menar att om jag nu klarar det, så ska jag säga det senare i livet till vår dotter/son,
"Du blev till för att jag klara av att lyfta din pappas hantel 5 gånger"
Min sambo är en tok ibland, men älskar han för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu