Lite shopping

Var nere i stan i dag och fikade med Marie och hennes vän Sara.
Sedan gick vi och kika lite i affärer , och såklart kan man inte hålla sig från att köpa kläder till flickorna.
Dock var det bara Nicole som fick kläder idag, Iszabella har faktiskt fått en massa och Nicole behövde lite mer.
Lilla sessan är inte längre liten, kläderna ser ju megastora ut! :)
Köpte även en jumpsuit/body till henne i samma mönster som klänningen.
När jag kom hem så var det bara att vända igen, hela familjen gick till lekplatsen så flickorna fick springa av sig lite, och strax efter att vi kom dit så kom även Anna och Andreas med lilla Ewelina och gjorde oss sällskap.
Idag fick jag även höra att det jag hela tiden har anat , det stämde. - Jag förstår inte hur man orkar leva med sig själv när man har en sån sak på sitt samvete. Fyfan! Vilka människor det finns i denna värld.
Tänk på vad du säger och gör till/mot en människa, för det kan skada personen riktigt illa.
Som just i detta fall ..

Kommentarer
Postat av: Marie, Mamma till William & Linus ♥

vad har hänt ?

2011-06-29 @ 19:53:19
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu