Måndag

D ligger fortfarande och sover, men vi tjejer har varit vakna ett par timmar redan :)
Jag tar mig en kopp kaffe och njuter av lugnet eller inte, Nicole är duktig på att stöka ner hela vardagsrummet, *pust*, och inte nog med de står hon dessutom och trycker som bara den så snart blir det till o byta blöja.
Iszabella tar det då lugnt i soffan med pappsens Iphone. Hennes bäste vän !
D har ju olika djur som upprepar det man säger, och hon kan sitta i flera timmar och bara prata med sig själv.Tokmaja!
Jag fick börja morgonen med att sätta på diskmaskinen, jag förstår inte hur det kan bli så mycket disk och smuts över en dag.
Ska njuta av mitt kaffe nu , sedan ska jag ta tag i hemmet. Tvätten jag skulle vika in står fortfarande kvar, så lagom till D vaknar har jag nog hunnit det mesta och då får jag förhoppningsvis vika kläderna ifred utan att ungarna ska vara där och riva ner allt.
Ne Nicoles blöja behövs nog byta nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu