Monster på morgonen

Ungarna vaknade inte för så länge sedan så nu står kaffebryggaren på :) , mina barn sover alltid länge på morgonen.
Är ju så van vid det så vettefan om man hade varit människa om dom ändrar sin rutin och vaknar vid 7 . :/
Iszabella har gått in och lagt sig hos sin pappa igen, direkt när hon gick upp fick hon syn på godis och betedde sig som ett monster. Det är inte okej att vräka i sig sånt jämnt när det gäller henne, och då får hon bannemej skrika tills hon spyr om det så är, ne men faktiskt, hon måste lära sig.
Jag är faktiskt ganska bestämd när det kommer till henne, och nu fick hon inte så det var nej.
Så nu ligger hon inne hos sin pappa och tycker synd om sig själv :)
Nicole är i sitt rum och leker för fullt , så nu ska jag snart ta mig en kaffe och vänta på ett svar ifrån en person.
Sedan ska jag ge mitt svar till mamma om jag vill ta ett jobb eller inte från 18 juli och 4 veckor frammåt.
Hade ju inte varit dumt egentligen :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu