Morrn

Idag fick vi besök innan klockan 9 här , så nu sitter vi och dricker lite kaffe.
Dåligt väder ute, men det gör absolut ingenting, det kan gärna börja regna och åska lite också.
Jag ska inte göra ett skit i dag, bara ta det lugnt, det har varit full rulle hela veckan.
Hade varit mysigt om min mysdräkt hade kommit nu också, i leopard, Jag bara fastna för den på en gång när jag såg den :)
Ne nu ska jag vara lite social och dricka kaffe .
En liten bild på Bella från igår också, en liten toffs mitt på huvudet, Prinsessan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu