Nu är jag trött

Har ju som sagt storhandlat idag, och det är så skönt att ha det gjort.
Sedan jag kom hem har jag känt mig jätte trött, så jag ska strax lägga mig. Mm så skönt!
Färgade mitt hår idag också, och ne jag känner mig inte alls nöjd, jo om jag hade haft i löshår nu för det skulle gjort en stor skillnad. Kan inte mitt hår bara bli långt över en natt ?! :/
Aah men iallafall, jag har suttit här nu och beställt en massa grejs igen, skulle vilja beställa massa mer men det tillåter inte vår ekonomi nu när vi snart ska till Turkiet.
(D: s nya kläder behöver jag ju inte lägga upp) :)


Ne nu ska jag ta och slänga mig i sängen så jag orkar upp imorgon.
Ska nämligen träffa Marie och fika på Espresso :)
Go´natt!

Ursäkta den blå färgen, vettefasiken vart den kom ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu