storhandling imorgon

Då var köplistan gjord *pust*, jag förstår inte riktigt varför jag alltid har sånt problem med dessa jäkla köplistor.
Jag skriver liksom upp de viktigaste , ja då menar jag allt till våra barn, och sedan sånt man använder ganska mycket av, men sedan får jag hjärnsläpp, sitter och kollar på pappret och tänker "vad fan kan äta" .
Så jag skrev upp en massa grejer som ska köpas sedan får jag ta det när jag väl är i affären.
Jaja , till något annat :)
Imorgon ska jag iallafall köpa mig en hårfärg och jag har bestämt mig för rödbrun färg, fast jag är inne på en färg som är mycket mycket mer röd än brun.
Lär säkert ångra mitt val om ett par dagar men det är då det. :)
Mitt hår har växt till en längd så jag ser ju inte riktigt klok ut, jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår längre.
Löshår? Det får nog bli så strax innan vi åker till turkiet för såhär kan man ju inte se ut!!
Nu ska jag ta mig lite choklad här och försöka hitta någon ny serie man kan bli besatt av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu