En överbeskyddande storasyster

Jag säger ju att jag har två systrar, mikaela och leeza.
Men saken är ju den att leezas pappa och min mamma var gifta och fick vår syster mikaela.
På så sätt är vi syskon för att vi har växt upp tillsammans..
Okej nu skulle jag inte komma till det utan en annan sak..
Min syster har haft eksem, från födseln och nu har hon jätte jätte torrhud, hon har även astma och får allergichocker (så starka att hon kan dö av dom) , och dom kan komma dagligen ibland.
.
Jag har bara bröder förutom mikaela, så jag har alltid varit väldigt överbeskyddande.
Så när jag ser hur mikaela såras pga hennes gamla eksem, osv så går jag verkligen i taket.
Hur fan kan man säga krokodilhud till någon som haft det så svårt som henne?
Det sitter nämligen utländska tjejer ifrån kronogården, och skriver detta och inte bara det, utan att hon är en hora osv.
Och jag känner som så att jag blir snart dum i huvudet av deras beetende ständigt emot henne.
Så jag har seriöst lust att gå dit och dra en stekpannan i huvudet på hela bunten.
För INGEN sårar min underbara lillasyster, ingen...
Jag blir så arg att jag skakar och skulle kunna slå första person som går förbi. (som antagligen blir david då,skämt o sido).
Ne men vad ska jag göra ? För att få ett slut på detta..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Människor alltså.. Det finns nog inte mkt att

Göra.. Polisanmäla isåfall även om de inte går vidare så kanske de förstår att ni menar allvar med detta. Men såhär kommer det ju tyvärr vara hela tiden hur man än gör, vart man än flyttar :/ alltid någon som inte har nått liv och inget att göra.. Hoppas de blir bättre i alla fall för såhär ska man inte få

Behöva ha de :(

2011-03-13 @ 09:14:12
Postat av: Svärmor

Håller med om att polisanmäla.Spara allt som skrivs,sms,facebookommentarer allt som ni kan hitta,o gå med det till polisen.

2011-03-20 @ 15:45:29
Postat av: Linda

absolut bäst hade ju vart att sätta hårt mot hårt. att mikaela säger ifrån på skarpen själv och visar att hon är ingen man ger sig på. men det är svårt! andra allternativet är väl att skrämma upp dem lite! be david...han är bra på sådant ;) 3:e allternativet är ju polisanmälan men...det leder sällan någon stanns OM det inte handlar om misshandel fysiskt eller grova påhopp tyvärr :/



lycka till! jag förstår dig fullt då jag går/gått igenom samma med min lillebror!

2011-04-03 @ 07:28:01
URL: http://melly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu