Onsdag

lägger nog ner bloggen ett tag, börjar kanske lite smått till sommarn för då händer det ju mycket mer under dagarna.
Nu har ioförsig solen börjat komma fram, men man har ju knappt haft ork till att göra något när denna äckliga snön har varit.
Jag längtar verkligen inte till nästa vinter, fyfan!! Snö är nog det värsta jag vet.
Sool ska det vara, året om, om jag fick bestämma.
Iallafall, är trött jämnt och ständigt, så jag lägger ner bloggen ett tag.
Skriver väl kanske något när jag känner för det men det blir nog inte mycket.
Ha det så bra alla!!

Kommentarer
Postat av: Jen

De va Ewelina på bilden :D

2011-03-17 @ 12:26:47
URL: http://jennickaochewelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu