Rubrik?

Har i flera dagar bara slappat, inte haft ork för omgivningen överhuvudtaget.
Får sånna perioder ibland, och då är det bäst att bara låta mig vara.
Så har bara varit hemma och degat framför Big Brother, har varit jätte skönt faktiskt.
Men nu känner jag att det är dags att vara lite social igen så jag slänger in ett litet inlägg här så det inte blir jätte dålig uppdatering igen, som det lätt kan bli.
Inte för att jag har något speciellt att skriva men..
Var egentligen meningen att Frank och Sandra skulle komma hit idag så vi kunde foto våra knoddisar, och Bellis.
Men har haft så jävla ont i magen idag så det får bli nästa vecka istället..
Ne nu ska jag fortsätta beställa lite mer sommarkläder, har inget mer att skriva just nu.
Ha det göttans. Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu