En evighet kvar

Jag har fixat till min header så den ser lite bättre ut, egentligen är jag inte nöjd med bloggutseendet alls.
Men det finns inga bra bilder till att fixa om den, sedan så är väl jag kanske inte sådär jätte duktig på att greja med såntm och jag tror ju knappast jag har några läsare direkt som kan och vill hjälpa :)
Jag sitter nu och kikar lite på bilder, vi ska ju åka till turkiet i augusti.
Det känns som en evighet dit, jag vill åka nu !!
Jag och D åker utan barnen och det känns faktiskt väldigt härligt.
Vi behöver detta, tid med varandra och att vara borta en vecka ifrån flickorna är ju inte som en evighet direkt.
87/86 dagar kvar tills vi åker .. här kommer lite bilder.
Vi kommer stortrivas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu