Jag tycker det är dags

att börja blogga igen.
Jag känner att jag har fått min energ tillbaka nu som inte har funnit på ett par månader, det har ju haft sina anledningar, och ni vet ju lite varför.
Vad har hänt på sista tiden då ?
Jo, Nicole har börjat gå, skrev ju sist att hon tog sitt första steg och efter det tog sitt andra,tredje osv.
Nu går hon bara inte, utan springer fram, helst jagar hon storasyster. :)
Iszabella har utvecklats en hel del dom sista månaderna, hon pratar meningar nu och det är jätte roligt att höra.
Dessutom upprepar hon allt man säger, och det är ju självklart också ganska roligt för då vet man ju att man kan säga vad som helst, och hon upprepar samma sak.
Vi var på liseberg i Lördags med Bella, och det var jätte skoj tyckte hon, skrek för livet när hon åkte drakbåtarna, så det var nästan pinsamt, haha. Lilla skruttan.
Annars har väl dagarna sett mer eller mindre ut som alla andra dagar..
Här är dom idag, mina girls .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu