Partaj imorgon?

Imorgon är det crusing här i Trollhättan, och planerna är väl att dricka lite gott med vännerna! :)
Får verkligen hoppas jag känner mig bättre till imorgon bara, för de senaste dagarna har jag varit så frusen i kroppen, och idag har även min röst blivit hel konstig.
Dagen idag började tidigt här hemma, och redan vid 11 var vi påväg ut till MAXI för storhandling, kändes inte sådär jätte roligt eftersom att jag känner som jag gör i kroppen.
Så det var inte sådär jätte längesedan man kom hem, och snart ska man dessutom börja med maten - spagetti och köttfärssås . Gottigt!
Annars händer det nog inte så mycket mer idag, jag vill så gärna gå ut imorgon så får passa på och vila idag så man kanske känner sig bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu