Äntligen panerad fisk!

Här har det varit städ och tvätt på hög nivå idag ! Skönt att ha tvätten klar, hemmet lär dock se ut som ett bombnedslag redan imorgon igen! Så är det när man har barn :)
Idag fick jag även lagat panerad fisk, jag som vart så sugen på det i flera dagar. Det var riktigt smarrigt vill jag lova.
Har inte skett så mycket mer här idag.
Strax ska jag och D slänga på serien av American horror story, vad jag har längtat sedan förra veckan.
Har redan hunnit trycka i mig två snickers , en co-co, och ja..en hel påse med popcorn!
Lär inte bli något mer för min del ikväll.  Ha en trevlig lördagskväll alla!!


Kommentarer
Postat av: Jen

Mmmmmm mums ^^,

2011-11-27 @ 01:32:27
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu