Bönan och lite allmänt!

Dagen idag har faktiskt varit lite virrig, men det börjar kännas bättre i hjärnan .
Skulle vara på mvc vid 15, och allt gick finfint. Jag ville lyssnat på hjärtat, dock var det inte min ordinarie barnmorska så det kändes bara dumt o fråga, hade ju aldrig träffat denna barnmorskan innan så jag lät bli och får lyssna med angelsound istället, går lika bra det också :)
När jag kom hem gick hela familjen ner till stan, åt på max och tröttade ut barnen, sedan gick vi hem och här sitter vi nu med lite kaffe.
Jag kom även på att jag skulle ringa spec.mvc idag men det kom jag på för ca en timme sedan så får göra det imorgon istället. Spelar ju ingen större roll. Hade kunnat ringa nästa vecka också, ju senare RUL vi får, dessto bättre tycker jag.
Tänkte även ta och lägga upp en magbild av dagens mage idag.
Idag är vi enligt mina beräkning 14+3, och enligt barnmorskans 15+0.
Får se vem som är närmast ;)

Kommentarer
Postat av: Millah - nybliven mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-11-25 @ 07:20:54
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Helena

Ville bara säga att jag brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så Hej hej :)

2011-11-25 @ 07:40:06
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu