Drömmar när man är gravid!

När man är gravid så kan man drömma så sjukt konstiga drömmar ibland, och när man vaknat upp ur sin dröm kan iallafall jag känna mig väldigt berörd av dessa drömmar, jag kan vara jätte ledsen då drömmar oftas kan kännas så verkliga. + lite hormoner på det
När jag väntade Iszabella drömde jag aldrig något speciellt, däremot drömde jag nästan under hela Nicoles graviditet, att min sambo var otrogen mot mig!
Vi skulle aldrig ens ha en sådan misstanke emot varandra. Det blev jobbigare ju mer jag drömde om att han lämnade mig och Bella när jag var höggravid med lilla Nicole.
Det konstiga tycker ju jag är, varför just att han är otrogen under varje dröm? Det förstod jag inte riktigt.
Men så fort Nicole var ute så försvann drömmarna med en gång.
Nu har jag börjar drömma en massa konstigt igen, denna natten drömde jag att David kände ett par, som inte kunde bli gravida så han hade erbjudit sig att hjälpa dom genom att ge sin ----- så hon kunde bli befruktad.
Ingenting jag visste om, tills det kom ett sms 9 månader senare av en i Davids släkt "grattis till din son" ,
Även fast det var deras barn, så var ju ändå David den biologiska pappan till denna pojk, och jag läste smset, kollade på David och frågade "vad är detta", och han sa att han absolut inte hade vart otrogen och förklara hela situationen.
Jag blev jätte ledsen, eftersom att han inte hade sagt något till mig om detta, eller liksom frågat om det var okej?
Mest arg blev jag över att han fick en son? För jag kände mig värdelös över att jag inte kunde ge han en son?
När jag vaknade upp så hade jag så ont i hjärtat och mådde verkligen dåligt.
Tänkt på denna dröm hela dagen, låter kanske inte så hemsk, men det var den.
Kan inte förstå varför jag reagera som jag gjorde i drömmen, speciellt inte ang att det var en liten pojke för i verkligheten så är det ju inte så.
Nej usch, jag hoppas inte dessa drömmar håller i sig för det tar faktiskt på en!
Har ni drömt något konstigt under er graviditet, om och om igen?

Kommentarer
Postat av: Anna :)

Jag drömde om otrohet nästan hela tiden, även att man tugga sönder tänderna osv .. Så jävla vidrigt ! När graviditeten var över försvann även drömmarna :)

2011-11-19 @ 23:36:17
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: härlgit att du gissar på november! :D Om det bara kan slå in...haha :D

2011-11-20 @ 19:38:42
URL: http://endenise.se
Postat av: sanna

vad äckligt att du drömde sanna drömmar om det att david vart otrogen när du var gravid med nicole..

tur att ni löste det.. inte lätt att få tillbaka ett förtroende för någon efter sånt.. men det var starkt av er att lyckas och dessutom ha ett barn till nu :) Grattis till det, håll han ifrån vänersborg o packet där denna gången.. vem vet hur många gånger man orkar kämpa igenom otroheter.. =(

Hoppas ni får ett lycligt liv ihop.. brukar kolla din blogg ibland, du är en fantastisk mamma o har så fina döttrar :)

Du verkar vara en stark tjej verkligen :)

När jag var gravid med min tredje så drömde jag att min dåvarande var otrogen, det var tyvärr sant med, men jag orkade inte ta mig igenom det, men det var för att det inte bara hänt en gång, utan flera gånger med samma tjej, och han blev tillsamans med henne sen och träffar inte barnen eller nått.. men tur att det inte blev så för er, var inte så roligt att gå igenom alls =( Men men.. nu har jag det bra och barnen har det bra, har en ny kille sen ett tag tillbaka som tar mycket ansvar för barnen så det löste sig ju =)lycka till med nya livet, och stå på dig =)

2011-12-01 @ 19:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu