Familjen förkyld

Här har det inte blivit mycket sömn i natt ! Barnen är förkylda, och även jag. Sambon brukar ha sådan tur och klarar sig varje gång vi blir förkylda här.
Glömde dessutom köpa nasspray igår, den enda som hjälper - otrivin menthol.
Får gå till affären och köpa det sedan, tänker inte lägga mig i natt utan den.
Går ju bra på dagarna men så fort man ska sova och ligger ner så blir det ju kaos i näsan ;)
Till något annat, jag har redan städat och donat här, så nu sitter jag med en kopp te och myser med mina girls.
Dock är det bara den största som vill gosa här, Nicole har annat för sig tydligen .
Så idag blir det nog inte mycket hänt, utan bara ta det lugnt och vila våra näsisar.
Hoppas ni andra får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu