Hej på dig..Foglossning!

Äckliga hemska foglossning har nu bestämt sig för att besöka mig... igen!
Suck!
Har haft foglossning med både Iszabella & Nicole, inte så värst första gången men med Nicole hade jag det väldigt jobbigt i slutet, (antagligen pga hennes ställning - säte)
Denna gången lyckades jag drabba av detta redan nu, i vecka 16.
Jag har känt lite i någon vecka nu men det har bara blivit "värre", det är väl inte så jätte jobbigt nu men värre lär det väl bli antar jag!
Det gör liksom ont i höfterna och strammar ut runt ryggen, speciellt när jag ansträngt mig eller stått en längre tid.
Jag välkomnar nu min fiende - foglossning, Tack och lov slipper jag dig en dag, men den dagen känns långt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu