Jobbig natt, och jobbig dag.

Nu har det varit lite dålig uppdatering på bloggen igen, men min förkylning sitter fortfarande i sedan någon vecka tillbaka, så jag känner mig ganska så orkeslös på dagarna, jag har mer eller mindre huvudvärk varje dag pga detta.
I natt vaknade jag vid 05, så som många andra nätter innan men denna jävla magsmärta. Jag orkar verkligen inte!
Det tar ca en timme innan det lägger sig, och jag kan somna om igen, detta påverkar ju min sömn och min ork på dagarna när D är i skolan. Men jag kämpar!
Idag vaknade jag även med migrän, som slutade med att jag hängde över toaletten och kräktes.
Tur att mina barn var riktiga änglar vid den tidpunkten, och låg i sängen och kollade på Nicke nyfiken.
Så denna natt och denna dag som har varit, kan dra åt skogen! Fick gjort soppa, perfekt en dag som denna, och sovit ett par timmar efter maten gjorde jag också. Dock mår jag inte riktigt hundra fortfarande men förhoppningsvis vaknar jag upp imorgon och känner mig tusen gånger bättre. Hoppas ni alla haft en bra dag !

Fick även ett brev hem idag från min barnmorska på MVC, jag ska dit imorgon igen för, det har visat på mina prover att jag behöver ha en pencillinbehandling, får se vad detta kan vara! Ska även höra med henne om jag kan få höra 3:ans hjärta ! <3


Kommentarer
Postat av: Jen

Men, haha kul att du gissa rätt datum på denises bebis.. Hur stor är chansen lix? ^^, får se va hon väger o mäts till, hade varit kul om hon va runt du gissat på där med ;D

2011-11-24 @ 09:35:48
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu