Längtar

Jag och sambon ska boka 3D/4D ultraljud kring den 20:e februari , då är vi i ca 27/28:e veckan.
Det är nog en upplevelse att få se sin bebis på det sättet ;)
Vi har sagt att vi INTE ska kika könet, men känner jag mig rätt kommer jag bli såpass nyfiken och försöka övertala min sambo ändå. Men som det ser ut nu tänker vi låta det bli en överraskning !
Dock kommer vi inte berätta för allmänheten vad som visar sig, IFALL att det nu blir så att man får se om det är en flicka eller pojke ;)
Nu väntar vi bara på att det ska komma in lite mer tider på deras sida,  här ska vi boka ultraljudet.
(bild tagen från deras sida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu