LESS på det mesta..idag!

Nu blir det ett litet gnäll inlägg ifrån mig, men jag behöver få gnälla lite också.
Dagen idag har inte varit bra alls, och detta beror nog på att jag inte fått min sömn i flera dagar nu.
Denna jävla graviditetsklåda är enorm, och tusen gånger värre än vad den någonsin har varit (under de andra grav).
Jag kliar mig konstant HELA nätterna, så jag är helt slut för jag FÅR INTE sova!
Försökte få tag på MVC hela dagen, likaså förra veckan - UTAN RESULTAT!
De kan ju lika gärna koppla ur sina telefoner helt och hållet, för inte ett enda nummer kommer man fram på.
Nej inte ens på telefontiderna. Jösses vad jag var irriterad imorse.
Fick ringt till vårdcentralen istället och förklarade läget. Eller jag sa mer "Jag har sån graviditetsklåda så jag vill träffa en läkare som kan skriva ut Tavegyl" Haha! Jag behöve nog inte träffa någon läkare sa hon, eftersom jag fått Tavegyl förut, så förhoppningsvis kan jag hämta ut det imorgon.
Löste ju sig till slut men man blir ju väldigt irriterad på att MVC aldrig kan ta och svara i sina telefoner.
Ska man behöva dit så fort man har några funderingar ? Ah , detta kommer jag ta upp nästa gång jag ska dit, vilket blir nästa vecka, för då ska det nog tas nya prover igen.
Ne nu ska den förbannade gravida kvinnan ta och hämta ett täcke och slänga sig i soffan, här ska jag ligga hela kvällen!
Våra underbara barn har somnat så gott efter lite kalas hos min morbror.
Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: Önskar jag hade tiden att hjälpa alla som vill ha hjälp.. Men så är inte fallet. Men ett tips är att prova sig fram. Jag har gjort alla mina designer med stilmallen "fashion" :)

2011-11-29 @ 20:44:29
URL: http://endenise.se
Postat av: ENDENISE

sv: När du går in på "design" så står det stillmall. Det är en mall, en färdig design alltså. Utifrån den kan du ändra färger, header, bakgrund osv. Men gör förbövelen ingenting i din nuvarande blogg. Skapa en blogg där du kan prova dig fram :)

2011-11-29 @ 20:56:20
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu