Mvc & ny vecka

Var hos barnmorskan förut, tog lite prover och pratade lite allmänt.
Nästa vecka redan är det dags att ringa och boka ultraljud, sedan ska jag inte få träffa min underbara barnmorksa förrens 23:e Januari. Känns ju jätte långt dit. Men känner jag att jag behöver ha ett besök innan så behövde jag bara ringa. Känns skönt. Dock ringer jag inte i onödan , utan bara ifall jag känner själv att det är något riktigt speciellt.
Sist gång hade hon räknat att jag skulle vara beräknad den 20 Maj,nu ändra hon det till 18 Maj.
Men jag räknar enligt mina räkningar tills RUL och det är 21 Maj, alltså är vi i vecka 13+0 idag! ;)
Vädret ute i morse var ju inget att hurra för, brrr vad kallt det var. Måste verkligen inhandla lite nytt, som jacka och skor.
Idag ska vi nog inte göra något speciellt här, jag är megatrött då de håller på att renovera utsidan av huset, och de borrar och har sig på morgonen. FY!
Påtal om renovering, vi har ju fukt i väggen, (har visat mögelfläck på väggen innan), och det var ju SÅ ytterst lite att det inte var någon fara , och renovering skulle inte göras förrens nästa år.
Nene, nu har hela parketten spruckit upp här hemma så jag är inte dåligt irriterad.
Skulle ha ringt idag men dom har ju telefontid 1-2 timmar på morgonen så hann inte det idag. Men imorgon då jävlar ska dom få höra ett och annat!!!

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: saken är att dom redan är nedpackade :P Varje garderob vi har är fyllda med kassar och säckar. Har till och med fått skicka över lite till mamma :P

2011-11-14 @ 20:06:46
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu