obeskrivliga känslor

Idag fick jag komma till gyn direkt efter att jag ringde in. Jag har haft sånna magsmärtor och inte mått bra det senaste. Ett sånt fint hjärta tickade och lilla hjärtat snurrade runt som en galning där inne. Allt såg fint ut, precis som det skulle!!
Hon sa att jag är i vecka 11+ någonstans, skulle få veta exakt på rul så hon kollade inte riktigt.
Men nu känner jag mig verkligen gravid, blev varm i hela kroppen när jag fick se våran lilla krabat.
Har inte känt mig gravid..fram tills nu, för nu såg jag de lilla livet och jag fick med mig en fin bild hem.
Jag är så lycklig !!


Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

så undebrart :D



sv: tack fina du för kommentaren! kam

2011-11-04 @ 16:57:42
URL: http://endenise.se
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Har en ny tävling uppe i bloggen, in o prova turen :) Butiken är fylld med fin fina grejer :D

2011-11-05 @ 21:49:10
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu