Soffläge

Jösses för denna jäkla förkylning! Tung i huvudet och helt orkeslös.
Det är fanimig något hela tiden så att man inte känner sig kry.
Jag pratade iallafall med sambons syster här förutom och hon har kunnat använda otrivin menthol under hela sin graviditet, så jag köpte mig faktiskt en förut, bara för att få kunna sova i natt. Sedan får jag rådfråga min barnmorska. Ska ditt om ett par dagar igen. (så skadligt kan det inte vara med ett spray inför natten).
Har sovit här på dagen och nu ska jag och min underbara ta och leta fram något vi kan kika på, och till det blir det ju självklart något smarrigt, har lite chips dipp godis och cola här.
Dock lär jag inte vara vaken sålänge till.
Godnatt på er allihopa.

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Om du inte bara kan kopiera rakt av så kan du ju alltid skriva nytt. Du sparar bilden och gör nya länkar som länkar till rätt ställe :) Men det ska gå och bara kopiera allt och sedan klistra in.

2011-11-06 @ 21:45:46
URL: http://endenise.se
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Hehe vänta du :D Än är det inte brådis :)

2011-11-06 @ 21:56:38
URL: http://endenise.se
Postat av: Elin

Har alltid använt Otrivin Menthol när jag vart tät, tål inte smaken av den vanliga Otrivin. Nu när jag är gravid och vart tät, så har jag införskaffat mig Renässans Mentol nässpray. Fungerar lika bra och det är Menthol :)

2011-11-06 @ 23:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu