TÄVLA HOS ENDENISE.SE DU MED!

"Jag tävlar hos endenise om ett hemligt paket från EKOLEKO. Tävla HÄR du med"

Nu drar jag igång ännu en tävling. Denna gång i samarbete med underbara EKOLEKO. En butik fylld med giftfria leksaker. Giftfria leksaker är något vi som föräldrar alltid sträver efter, eller? Se nu till att vara med och tävla om detta hemliga paket som garanterat innehåller bra leksaker för barnen. Såhär innan jul så skadar det inte att vara med, julklappar kostar en del :)

 

Tävlingsregler:
1 vinstchans: Vad önskar du fanns i det hemliga paketet? In och kika hos EKOLEKO! Lämna en kommentar med dina svar/ditt svar.
2 vinstchanser: Länka vidare tävlingen i din blogg med tillhörande bild&text. Kolla att alla länkar fungerar, lämna länken i en kommentar.
3 vinstchanser: Gilla & dela EKOLEKO på facebook. HÄR hittar du deras sida. Glöm inte att berätta vad du heter om du gör detta. Jag vill även veta vilket nummer du blev när du gillade.

 

Jag vill ha 1 kommentar för varje vinstchans. Så gör du alla 3 så ska 3 kommentarer finnas.

Tävlingen avslutas 22 november kl 21.00 LYCKA TILL ♥


Kommentarer
Postat av: martina

Just nu har jag 1 superhärlig tävling i min blogg!



Du kan vinna ett valfritt plagg från Misslia!

http://martinaolsson.myshowroom.se/9673/tavling-vinn-valfritt-plagg-fran-misslia/



Kram! :)

2011-11-11 @ 18:04:06
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sV: hehe nej men du sa att du hade lagt upp bilden och texten i din blogg men fann den inte. Men nu är det ju uppe :) Dock behöver du bara ha med bilden samt den lilla textraden med länkarna som finns under bilden :)

2011-11-11 @ 18:18:30
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu