Tisdag

Idag vaknade jag av att telefonen ringde, det var läkaren från vårdcentralen som sa att hon skrivit ut tavegyl, så nu finns dom på apoteket (har inte orkat hämta dom ännu) men får försöka göra det imorgon.
Hon ville även att jag någon dag under denna vecka skulle gå dit och lämna prover, eftersom att det kan vara skadligt för barnet. Dock är det nog inte så vanligt.
Tänkte försöka få tag på min barnmorska imorgon igen, och se om man inte kan ta prover där istället.
Dagen idag har bara varit slapp här hos oss, alla har varit trötta. Jag somnade en sväng vid 17 i soffan, och barnen somnade redan vid 19 båda två, så nu hoppas vi bara på att Iszabella inte vaknar klockan 22/23 vilket hon kan göra ibland.
Ne nu ska jag ta och klä på mig för att gå till affären och handla något gott, sedan blir det film resten av kvällen innan det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu