Vecka 16

Idag går vi in i vecka 16!
Herregud vad jag har längtat till denna tidpunkt i graviditeten.
Nu känner jag mig iallafall gravid, 3:an där inne verkar växa ganska mycket för varje dag, för varje morgon känns bulan bara större och större !
Igår kände jag även den första riktiga puffen när jag satt här i soffan! Blev alldeles till mig och liksom "skrek" till lite, ropade på min sambo och berättade att jag kände den. (Vilket han inte trodde på) Haha men det var så mysigt.
Lilla hjärtat där inne.
Bokade RUL i fredags också, jag fick en lite senare tid än vad jag egentligen skulle ha, i vecka 19+2 istället för i vecka 17+0, precis som jag ville, bebis är ju lite större då, lite roligare! :)
Såg Nicole i vecka 17+0 och det var stor skillnad jämnfört när vi såg Iszabella i vecka 18+0.
Så tid för ultraljudet blev den 28 December .
Jag är dock mer spänd inför 3D ultraljudet, gud vad jag längtar till Januari/Feb.
Vi har ju bokat in i Januari men kommer nog flytta datumet sedan så jag är i ca vecka 26, alltså två veckor framåt.
Livet är helt underbart, älskar min underbara sambo, våra älskade barn och 3:an som en dag också kommer ut och gör oss sällskap! Lycka på HÖG nivå.

En bild på 3:an i vecka 12 , den 3 november.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu