Äckliga människor finns det gott om

Nu har man rensat bland vännerna, fy vilket konstiga och hemska människor det finns i denna värld!
Det roliga är att dessa ska vara ens nära och kära också, men jag skiter i det nu utan jag har verkligen ingen ork att slösa min energi på er, jag har en familj, bebis på gång och behöver inte ha er skit!!! Detta känns bara bra.

Idag är jag enligt M i vecka 8+5 , datumet kommer väl säkerligen ändras vid RUL sedan men jag har faktiskt räknat några extra dagar, att jag har 30 dagar i min menscykel så kan lika gärna vara längre gången.
Magen är svullen till tusen men jag har mått super hela graviditeten hittlis, inget illamående, inga symtom på något.
Det ända som jag märkt av är att jag blivit ett matvrak, och det är faktiskt ganska påfrestande för jag går hungrig hela tiden. ;)
Den 31 oktober ska jag till MVC igen, och få träffa min underbara barnmorska Kathrine Glad som jag även har haft med Iszabella och Nicole. Finns ingen bättre barnmorska.
Så på måndag går jag iallafall in i vecka 10, tiden har faktiskt gått rätt snabbt hit men jag vill att tiden ska gå lite fortare , till ca v 15-16 , för det känns knappt som man är gravid just nu ;)
Dock kommer jag vara väldigt rädd under denna graviditeten, tänker på allt som hände sist, dagligen.
Jag vill inte att det ska gå fel denna gången och sluta som det gjorde sist, för jag mådde jätte dåligt efteråt.
Jag kommer be min barnmorska om extra besök från vecka 29 och även be om o få extra ultraljud, för jag är livrädd verkligen! Klarar inte ens av och tänka på det så nu låter vi det vara. Men vi är så lyckliga över att 3:an finns i magen, så lyckliga !!
Älskar min underbara familj !

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du gör helt rätt i o rensa..sådana energitjuvar tar bara en massa onödig tid.Tid man kan spendera på sin familj och genuina vänner..att ha trevligt och omringa sig med folk som är positiva och får en att må bra är viktigt.Denna 3dje bebben som är på väg känns nästan lika spännande som Lisa's :) Är en överlycklig otålig väntande mormor som ser fram emot att se en gudagåva komma till världen.Det är ett privilegium att få bli mormor igen..Puss o kram

2011-10-15 @ 23:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu