Bytardag igen..

tvåsiffrigt idag, wiho ;) vecka 10+0 , och har därmed gått in i vecka 11. Underbart!
Nu får gärna magen börja visa sig lite också !!
Har haft ont i magen till o från, det går runt hela bäckenet och gör så ont att jag mår illa och vill spy!
Efteråt är jag helt slö i kroppen och orkar ingenting. Jag vill helst inte ringa in heller för man blir alltid dåligt bemött när det gäller både gyn och förlossningen, iallafall jag!!!
Men ska ta upp detta med min underbara barnmorska och se om hon kanske inte kan skicka mig till gyn, om smärtan nu skulle fortsätta.
Jag ska ju till henne nästa måndag för prover och allt de där...roliga! :P

Uppdateringen här har väl inte varit den bästa, men i helgen har jag som sagt mått så sjuk dåligt.
Har haft feber till o från, vart helt orkeslös, smärtor i magen och ja.. inget har varit bra.
Sambons syster har dessutom varit här hela helgen. Kände mig väldigt social mot henne.. eller inte. Stackarn!
Men vi får ta igen de en annan helg ;)
Flickorna här har varit extremt busiga i helgen , bara för att läget har varit som de varit. Bra läge!
De triggar upp varandra här hela tiden, gapar och skriker, slåss och kramas! syskonkärlek på hög nivå vill jag lova!
Men nu förtillfället mår jag super bra, jag har storstädat hela lägenheten, så efter att david har gjort sin berömda kalops blir det nog att vi går ut en sväng till flickornas "koja" (som bella kallar det) i skogen.
Mina underbara små bustrollisar! <3

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Hehe muta gör dom flesta tydligen, skönt att man inte är ensam :P



Förstod inte riktigt vad du menade med grönt men hjälmens spänne är grönt..så förhoppningsvis så kan han klättra i träd med hjälmen på haha :D

2011-10-24 @ 22:17:20
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu