Dagmamma

Idag tidigt på morgonen ringde kommunen och sa att flickorna har fått plats hos en Dagmamma.
Superglad blev jag, då jag inte kan tänka mig något annat än Dagmamma.
De blir lite mer personligt.
Nu är ju bara frågan, ska dom börja nu eller ska dom börja om ca en månad?
Hade varit bra om de kunde börja i början av December, för då hinner dom gå där i någon vecka innan jag börjar skolan.
Känns bara så fel att lämna bort dom när jag ändå fortfarande går hemma.
Sån är jag, är jag hemma så vill jag ha dom hemma, men någon vecka innan skolan startar får de ju allt bli för det kommer väl kanske bli lite känsligt i början skulle jag tro.
Min flickisar! <3

Kommentarer
Postat av: Michelle

Var bra :) Du ska se att det är hur bra som helst för flickorna att komma bort från hemmet..även om man som mamma inte tror det till o börja med.Det blir rutiner för dom i vardagen...Du orkar med allt omkring på ett annat sätt.Samt så behöver du tid för dig själv nu när du väntar nr 3. :)Puss o kram

2011-10-26 @ 13:40:43
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Hehe det brukar vaknas vid den tiden här hemma också, vet inte vad som hände idag. Trött är jag i alla fall. Attans bananer att man la sig sent igår, men sånt är ju så typiskt :)



Jo visst var det en anonym men ingen otrevlig sådan. Utan snarare glad och trevlig och väldigt frågvis.



Jag har faktiskt sluppit otrevliga kommentarer, tror jag fått 1-2st under mina 3 år :)

2011-10-26 @ 14:08:24
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu