Fredag

Vaknade vid 10.00 här, och hela familjen bara slappade i sängen, väldigt lääääänge. Det var så skönt så.
David är ledig till på Torsdag, helt underbart. Blir ju så osocialt när han inte är hemma på dagarna, jag är ju så van vid det annars. Visst har man barnen hemma men det är inte så att jag sitter och pratar med dom som man gör med vuxna människor ;) , och det är ju inte alltid man träffar annat folk heller.
Jaja, idag ska vi iallafall iväg till Davids mamma och fira henne lite för hon har fyllt år, och hon bjuder på smörgåstårta, gott eller gott? Supergott.
Det är alltid lika trevligt att åka dit, kusinerna får leka och alla är samlade. Väldigt mysigt <3
Ne men nu ska jag fortsätta på mitt kaffe här och njuta en stund, det ska städas här innan vi åker.
Ha en trevlig fredag! ;)

Kommentarer
Postat av: DeA

Tack...

2011-10-10 @ 10:19:18
URL: http://familjenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu