måndag är lika med bytesdag

Ja vad jag menar med det, är ju självklart, att jag byter vecka på måndagar.
Idag är jag i vecka 9+0, alltså gått in på 10:e veckan ;) (men det är ju bara premilinärt datum ändå tills rul)
Jag känner sånt lyckorus i kroppen just nu, jag vet inte vart det kommer ifrån men hade samma känsla med flickorna. Som ex nu, jag tänkte på min underbara syster Lisa och blev så glad så jag kände den där gråtklumpen i halsen. Jag är så himla lycklig för hennes skull, min lisa <3
Ja, jag är ju gravid och så känner man då!

Fick en gravidtidning häromdagen med en liten gåva ifrån Lindex, en valfri body, så tänkte hämta ut den här nu under dagarna. Det stod "så långt lagret räcker" Så kanske bör vara ute i god tid ;)
Ne nu ska jag fortsätta se på tvn, ha en mysig måndagskväll alla!!

Kommentarer
Postat av: Leeza

Jag är lika glad för din skull :) Alicia blev heltokig i bebiskläderna så jag nästan börja gråta av lycka här hemma :) haha åhh vad jag längtar tills vi går där med våra magar och shoppar loss :) Finns igen bättre lycka en (nya liv) som vi välkommnar till världen <3<3<3

2011-10-17 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu