Måndag måndag..

tråkiga måndag ! Ne inte ska vi va så negativa ;)
Morgonen började kring 8 här idag, och jag har fått gjort en massa hittills, dock är jag inte klar på långa vägar.
Men skönt att man kommit någonstans med görandet.
Har lagt minstingen, lägger henne alltid mellan 12-1 på dagarna, och hon kan sova länge den tösen,
men just nu ligger hon i sin säng och gråter lite smått, men hon somnar alldeles strax, så som hon brukar.
Jag sitter här och väntar på att Lisa ska komma, vi ska ta en kaffe och tjöta lite.
Vad som händer mer idag vet jag inte..än iallafall men vi får se vad dagen har att erbjuda ;).

Svar till Michelle ;
Ja det tycker jag självklart att vi får göra! :) Dock kommer du aldrig mer så se mig åka rutschkana!
Haha, det där var lite pinsamt!!
Det passar oss när som helst så du kan ju bestämma en dag med Lisa så blir det nog bra! :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Pinsamt??? Hahahaha!!! Det var ju bara du,jag o barnen.Och det är ju ett 'lekland'Där ska man ju ha kul..!! Jag fick ju mig ett gott skratt i alla fall:)Hoppas allt är bra med magen..OCH kom ihåg inget stress.Ingen bra grej när man är gravid.Sköt om dig nu Elina..puss o kram

2011-10-19 @ 13:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu