mvc

har precis kommit hem från barnmorskan. Imorse när vi vaknade bestämde jag mig för att ta med Iszabella iallafall så hon fick komma ut på en liten morgonpromenix.
Tog inga prover idag utan ska tillbaka om ca 2 veckor och ta dom, men vi pratade lite kring graviditeten, och för det mesta kring det som hände när jag väntade Nicole. (Moderkakan brast under ett vändningsförsök vilket slutade med akut kejsarsnitt)
Så jag kommer få göra extra ultraljud i slutet av graviditeten, det känns väldigt bra faktiskt.
Vill inte göra snitt en gång till, då jag nog förmodligen aldrig kommer få uppleva en vagnial förlossning igen isåfall!
Enligt mens ska jag vara beräknad den 21 maj, barnmorskan fick det till 20 maj , men om några veckor får vi veta det "exakta" datumet. ;)
Ne nu ska jag ta mig en kopp te här! Ha en underbar måndag.

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Lät inge vidare det inte. Nej jag hoppas jag klarar mig med tanke på hur pass ont jag har just nu. Men ja, man ska la klara av det med:P Tack!

2011-10-31 @ 20:17:44
URL: http://endenise.se
Postat av: Charlotte & Ami

Handgjorda & Unika julklappar hittar Du i vår smyckesblogg! Graverade smycken från 159 kr,barn & dop-smycken, bola, Skyddsänglar, örhängen, halsband, armband och herrsmycken i läder!



Nyhet är att nu kan DU designa och vi tillverkar efter dina önskemål! :)



Kika gärna in och låt Dig inspireras.



Mvh Charlotte & Ami- SmyckeLi

2011-10-31 @ 20:39:15
URL: http://smyckeli.blogg.se/
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-11-02 @ 09:04:32
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu