Söndag

Godmorgon!
När Nicole vaknade idag kände jag mig faktiskt utvilad, vi låg och gosade i sängen ett tag innan vi gick upp.
Nu sitter hon och tittar på Disney Junior och äter sin stora pepparkaka med glasyr som hennes farmor köpte igår på marknaden. Jag sitter och dricker kaffe och slappar lite grann !
Imorgon är det måndag , då är det inskrivning på MVC , det ska bli så roligt att få träffa min barnmorska igen.
Hade gärna velat ha med mig Bella och Nicole så hon får se hur stora de har blivit, hon har ju följt de ända sedan dom var en liten "böna" ;) , men imorgon ska det tas prover och det blir nog bara krångligt så hon får träffa dom nästa gång, vilken blir i ca vecka 23 skulle jag tro.
På tisdag ska jag åka med Sambons syster på kryssning, gudars vad kul !! Alla ska dricka.. Ja alla utom jag då! Dricker knappt i vanilja fall heller, så jag är nog den enda som kommer mår bra dagen efter ;) haha.
När Bella är hemma här sedan igen ska vi nog ta oss en promenix till hennes koja, så jag får nog sätta igång med lite städning innan dess. Ha en trevlig söndag alla!!
En bild på min trötta flicka från igår ! Mammas hjärta.

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: tack fina du! :D



Vagnen är lika bred som bugaboo cameleon i singelläge och 13cm bredare än så när man har den i syskonläge. Så den är inte alls bred. Tror att den är 73cm i dubbelläge. Vilket är iaf några cm smalre än dom flesta syskonvagnar (om man utgår efter dom vagnarna där man har barnen brevid varandra).

2011-10-30 @ 12:18:16
URL: http://endenise.se
Postat av: Malin (L)

Vad roligt att du är med och deltar! :) Jag hör av mig till dig när tävlingen är avslutad! :)



Kramar!

2011-10-30 @ 14:18:02
URL: http://maayliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu