illamående i slutet av graviditeten?

Godmorgon ! Flickorna är nu lämnade hos dagmamman och jag sitter här med ett enormt illamående.
Har ju inte haft något illamående alls under denna graviditet, så det ska jag väl få för nu! Blä ..
Det är verkligen så att det är påväg att komma hela tiden. Någon som vart med om detta ?
Idag är det iallafall en månad kvar, det är absolut ingenting fast ändå känns vägen dit såå lång.
Jag vill att Denice ska komma snart, om ca 2 veckor. Längtan är enorm, och hennes systrar har inget tålamod längre. De pratar bara om bebis, "Niiiis" som Bella säger :) Mina underbara barn.
Jag är nyfiken på hur denna lilla tös kommer se ut, Iszabella och Nicole är ju väldigt olika i utseendet, fast ändå lika. Man ser ju att dom är syskon om man säger så. Jag hoppas även på att lilltjejen har liiiiite hår åtminstone. Det är så himla sött. Imorgon ska jag till mvc och denna vecka ska vi även till smvc (eller Obstetriska som det nu heter), har fått ett extra ultaljud, mer psykologiskt för mig så jag bara får se att hon ligger med huvudet ner. Hon har ju legat med huvudet ner sedan vecka 28/29 så har hon vänt sig nu sista veckan är det ju surt alltså . Men det tror jag inte, känner ett enormt tryck neråt som jag gjort ett tag tillbaka och då låg hon också med huvudet neråt. Det är bara fixering kvar om det ens sker, men det hade underlättat min oro lite. Så vi får hoppas på det bästa. Men du har skött dig bra hittills lilla bönan vår. Nu ska jag fortsätta njuta av mitt kaffe och lillans rörelser.
Ha en bra tisdag !
Bild tagen igår vecka 35+4


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

ja jag var illamående veckorna innan lillan kom :)

2012-04-24 @ 10:27:03
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Faster anna

guuud vilken underbar mage! :)

gooooooos <3<3

2012-04-24 @ 14:12:37
Postat av: mamma

Lilla gumman <3, illamående får man strax innan det e dags;)

2012-04-24 @ 21:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu