Mvc avklarat och jag känner en stor lättnad.

Vecka 35+6
Vikt: Jag hade gått ner 0,5 kg :/ Blev faktiskt väldigt besviken över detta då jag behöver alla kilon jag kan få tag på. Men det bara att fortsätta vräka i sig mat och hoppas på att vågen visar mer nästa gång :)
Fosterljud: Som vanligt låg dom runt 144 slag/min.
Sfmåttet: Ökat från 31 cm till 33 cm.
Fosterläge: Huvudet ner OCH FIXERAT, hon hade allt kilat ner sig i bäckenet minsann och att jag hade ont var då inte konstigt tyckte barnmorskan, eftersom hon ligger väääldigt långt ner trodde hon inte på övertid, eller att det skulle ta så lång tid för Denice när det väl är dags. Hoppas hon har rätt angående att vår lilla loppa kommer innan, för det gör jävligt ont nere vid "utgången" ;)
Jag känner mig så fruktansvärt lycklig, och lättad över detta så det finns inga ord. Nu är jag mer än redo<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu