Välkommen till världen

Lilla Alyssa!
(nu trodde ni allt det var min lilla bebis som hade kommit?;) )
Nej, men min systerdotter har nu kommit till världen.
Den 26 april valde lilla damen att titta ut, hon är så fruktansvärt söt och jag längtar till dom är redo till att ses.
Bild kommer
Annars har det inte hänt så mycket här hos oss, jag är inte människa just nu. Fy fasen vad jag bara sover och sover. Och sover jag inte så blir det bara slapp i soffan, jag orkar inte ens klä på mig om dagarna. Jag går runt i sambons tshirtar och det vaaaarje dag . Förhoppningsvis kanske det inte blir att man går fulltid så man blir som människa igen , har pratar lite med min bm när det gäller min trötthet och jag känner mig som en ganska dålig mamma just nu men det kändes skönt att hon ändå förklara att de har sin pappa så om jag blir lite "frånvaro" gör ingenting, för dom vet ändå att jag finns där. Men det är inte så lätt , känner dåligt samvete. Men snart är det över mina älskade töser.
Ni är mammas allt !
Ne nu ska jag fortsätta med barnen, sedan mot Göteborg .

Kommentarer
Postat av: JenJnielsen

Åh bebiiis!

2012-04-30 @ 23:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu