Aj!

Dagen idag har varit lugn, det har varit mycket de senaste. Mer lär det bli men idag fick vi ta lite paus. Min kropp behöver det just nu dessutom. Jag har börjat få riktiga problem med min rygg, i vissa lägen/ställningar jag kommer i så "klickar" det änna till nere vid svanskotan, och det gör fruktansvärt ont. Vill ibland att någon bara ska ställa sig och stampa på ryggen , den känns helt åt helvete. Inte nog med de så har jag sm emellanåt som gör ont och strömmar bak i svanken, dessutom har jag redan nu drabbats av den "sköna" pulserande smärtan i underlivet, kan knappt sitta på en stol. Så ja, såhär sitter jag i vecka 22 och vet att jag har minst 18 veckor kvar, ska man skratta eller gråta? Måste försöka ta det lite lugnt Idag har jag verkligen njutit av dagen med min familj, ätit god mat och bara varit. Någon mer som haft problem såhär tidigt, råd och tips tack :) Ska lägga upp en bild på vår största tös från idag, lite senare för just nu krånglar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu