Fullt upp

Det blir verkligen dålig uppdatering här men det har sina anledningar.
Först och främst är barnen fortfarande inte helt friska, vi håller på med tapetsering hos sambons bror och hans tjej då det ska flytta samma dag som oss. Barnen MÅSTE skolas in under nästa vecka, på tisdag ska jag till skolan och på onsdag börjar skolan för sambon igen. Nicole ska till ögonmottagningen, vi ska tapetsera här hos oss, hämta matbord och stolar, hinna packa, städa och flytta..
Hela Januari har vi att göra med andra ord, det är knappt så man hinner sätta sig ner och tänka emellanåt.
Allt känns riktigt rörigt, men det kommer nog bli bra utav allt detta också.
Jag ska köpa mig en ny dator (förmodligen på måndag) så snart kan det även kännas lite mer roligt att sitta vid datorn. Just nu är den ju ikopplad i tvn, och det är inte så jätte roligt att sitta här då.
Dagen i dag börjar ju iallafall bra - not. Jag har världens tandvärk, i ena min visdomstand, så jag funderar starkt på att ringa tandläkarn och be dom dra ut alla visdomständer, så slipper jag dom problemen sedan.
Jag har ändå haft problem med dom ända sedan jag vänta får första dotter, det blir inflammerat emellanåt och det är jätte jobbigt.
Idag har vi bestämt för att bara vara hemma och ta det lugnt, sambon behöver vila sin rygg från tapetsering och jag behöver också vila lite känner jag. Har börjar få ont i magen nu igen, troligtvis för att de växer men jag kan inte låta bli att bli orolig.
Nu har vi kommit halvvägs i graviditeten, 20+1 är vi idag. Enligt RUL, enligt mens 21+1. Men vi får se när tösa behagar att titta ut. Det ska faktiskt bli roligt att se vem som faktiskt hade "rätt" då jag VET när jag hade min ägglossning. Ah, nu ska jag sluta älta i det, har redan gjort det alldeles för mycket. Haha.
Men här är magen igår, 20+0
Nu sticker även navlis ut ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu