Måndag

Då var det ny vecka, och denna vecka slutar även mannen min sin utbildning som plattsättare. Min älskade är så otroligt duktig, nu har han två utbildningar, och jag hoppas verkligen han hittar sig ett jobb inom detta sedan, han tycker ju det är fruktansvärt roligt. Iallafall, barnen är hos dagmamman, till klockan 14. Denice ligger och sover, och jag dricker kaffe i lugn och ro. Är inte van vid att ha det såhär tyst. ;)
Idag ska vi till BVC med lilltjejen, ska bli kul att se hur mycket hon har gått upp. Dock vill jag ju ha henne liten en mycket längre tid så det känns både kul och lite sorgligt. Men dom växer ju fort, så är det ju :) Ne men nu ska jag njuta av tystnaden här lite, ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu