12-05-23

Inatt klockan 01.25 tittade vår tösabit ut, hon vägde 3020 gram och mätte 47 cm.

(eller 3016 gram för att vara exakt, dom avrundade uppåt)

Hon hade bråttom ut lilla Denice, tänkte skriva en kort förlossningsberättelse sedan men vi var inne på förlossningen 00.50 och 01.25 var det klart. Vi mår bra, dock är hon lite väldigt skrikig så läkarna som har varit här idag och kollat över henne men ser inget fel, sedan har det gjorts två infektionsprover, första visa bra och andra har det inte kommit svar på ännu. Hade velat åka hem imorgon men det är kanske lika bra att åka hem på fredag, vi får se efter natten här.
Hon sover så sött här bredvid i sin lilla korg just nu, ska strax lägga henne intill mig och somna gott med näsan på henne. Hon luktar gudomligt!
Saknar mina stora flickor där hemma också, försöker mest fokusera på Denice här för annars saknar jag dom för mycket och blir alldeles för känslig, dessa hormoner..
Uppdaterar när det finns tid.

 


Kommentarer
Postat av: Michelle

Stort grattis till er lilla nykomling :) Nu kan jag fortsätta min lilla berättelse om min stora syster,och varför det blev Denice i andra handsnamn för henne..Hon föddes i gryningen där av namnet 'Dawn'hon fick nöd döpas snabbt,då de sa att hon inte skulle överleva men klarade sig mot alla odds..'Denice'blev det efter en ssk på avdelningen som mamma tyckte om.Underbart är det nu när Alyssa är här..får inte nog av henne alls :) Var tvungen o ha Alicia förra veckan,då jag hade 'Alicia abbstinens'hade inte haft henne på ett tag.Jag älskar mina små efterrätter otroligt mycket..Kramar om er alla,o hoppas allt går bra för er.Puss o kram Michelle

2012-05-24 @ 12:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu