18 dagar kvar !

Uppdatering utan bebis utanför magen . Hon gottar sig för fullt inne i magis ^^
Det var ganska lugnt här igår, några SD man inte kände av , men annars har jag haft molande smärta till och från , känns ju dock inte onödigt att ha de heller eftersom att man vet att de ändå gör en liten påverkan och är ett steg närmare den stora dagen (när den nu kommer). Kan berätta något som jag upplevde igår, som var väldigt obehagligt. Hon har ju sedan flera veckor tillbaka legat och tryckt nedåt och ibland känns de änna precis vid tappen , men igår satt jag i soffan och nästan flög upp när hon tryckte med huvudet för det kändes bokstavligt talat som hon var precis vid "öppningen" och påväg ut , så jag gick på toaletten och vågade knappt göra nr 1 utan att jag höll händerna för , kändes som hon skulle åka ut ner i toaletten . Annars har det varit rätt tråkigt väder , Bella var inte hemma natten till igår och kom hem ganska sent igår kväll så vi var ute en snabb sväng med Nicole annars har vi bara myst hemma. Nu verkar solen komma tillbaka så om vädret tillåter ska vi ut och leka massvis. Jag har fått lite krafter tillbaka , konstigt nog. Min kropp blir ju bara värre men jag försöker allt jag kan för att ha krafter, mina älskade barn behöver ju det . På torsdag firar även jag och sambon 4 år :) , så kanske Denice vill titta ut då? Ja det återstår o se ! Nu är det 18 dagar kvar enligt ruls beräkningar , så alltså om 4-32 dagar kan allt ske om man ska räkna +/- två veckor. Tänkte visa en bild på lilltjejens vagn , som vi har haft hemma i ett antal veckor nu. En Emmaljunga Nitro city i färgen Capri Black .. Här är den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu