Dag fyra

Då var det redan fjärde maj, och fortfarande har inget mer hänt efter att S gick, eller jag har ju vaknat varje natt sedans dess med kraftiga smärtor i magen, och nu idag har jag även haft "menssmärta", som även orsakat ett par toalettbesök. Ehmehm .. Ja det sägs ju att kroppen tömmer sig innan så vi kan väl hålla en tumma ;) Haha!
Jag har iallafall känt mig lite piggare de två senaste dagarna. Igår efter att jag lämnat barnen hos dagmamman satt jag på balkongen, nästan fram till de att töserna skulle hämtas igen. Solen kändes ju inte så stark men det fick jag bevis om efteråt, har ju bränt mig en hel del. Ajaj!
Igår var en sådan dag man bara kunde känna glädje, så jag vandrade glatt iväg till dagmamman, hämtade mina busisar och efter det gick vi och köpte glass innan vi skulle möta pappsen.
Vår lilla Bella har blivit så stor, och hon fick välja sin egna glass för första gången, vilken hon ville. Bara en sån sak får en att le inombords. Hon vald en Calippo Shots, jag och Nicole smaska på varsin sandwich :)
Idag ville vädret inte vara lika fint, hade ju planerat att sätta mig utanför på gräset med lite fika. Får se om vi kanske gör det ändå, pappan här kommer alldeles strax. Skulle ju dock helst velat spendera dagen på Förlossningen men det kan jag ju "se mig i röven efter" som sambon säger. ;) Nu ska jag ta mig en kopp te, kanske göra mig iordning också vore en bra ide. Ha en bra fredag alla!
Nu stryks även andra gissningen på Listan , fortsätt gissa för än är det inte försent !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu