Denices månad är kommen !

Då var det äntligen Majmånad ! :)
Och förhoppningsvis blir vår lilla Denice majbarn och inte junibarn. Men jag och barnmorskan min har redan gjort en kompromiss angående en sak, och när jag ska dit igen tänkte jag försöka få med henne på en sak om det nu är så att Denice vägrar lämna magen innan utsatt tid. Jag klarar inte detta mer känner jag, börjar gå in i en deprission tror jag, min kropp har sagt ifrån för länge sedan, redan i vecka 33 kände jag mig redan i slutspurten så min kropp är på övertid för länge sedan. Men vi får se vart det slutar !
Jag behöver inte göra någon uppdatering om vad som skett här, utan det är de gamla vanliga. Sovit nästan hela dagen. Imorgon ska barnen till dagmamman och det ska bli riktigt skönt, inte för mig såsätt men för dom. Dom behöver få komma och leka med andra barn, jag är ju inte så underhållande. Så jag ska försöka samla på mig all kraft jag bara kan imorgon, och om vädret är lika fint som idag tänkte jag vi kunde stanna till vid lekparken med fika så de får leka av sig ännu mera.
Nu får ni även passa på att gissa när tösabiten anländer, det gör ni här. Imorgon stryks första gissningen.
marie, jag önska du hade rätt men tyvärr måste jag göra dig liiite besviken för jag tror inte det blir bebis imorgon ^^
Här kommer även en bild på lilla Alyssa jag lovade igår, visst är hon underbar. Puttenuttit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu